Just nu


Bilder:Nätet



God morgon

Har precis avslutat en löprunda, duschat och nu smaskar jag äggmackor och surplar kaffe.
Hmm ja några specielt "dumma" saker ska jag väl inte göra idag (som bilden antyder...) men energi och snabbare ja tack! Jag har i alla fall fyllt bilen med påsar och kartonger som ska köras direkt till Erikshjälpen! Det är väl ändå bra:)

Har sagt det förrut -Jag har galet mycket kläder och grejjor, blir nästan rädd för mej själv.... :/

//PIllan


Du är inte ensam om att ha grejer! Rensade ur bebiskläder och skämdes nästan för att det var så mycket... och en del plagg var tom oanvända!



Många kramar till dig!

Så god knäckemackan ser ut den var du värd efter löparundan =)



Kramar

Du är så duktig!!! Tränar och springer!!! Jag är så j.... lat!!! Har du nåt starkt tips hur man ska ryka upp sig??? Vill så gärna men hittar alltid en massa ursäkter!!!

Kram E

Det kan vara så skönt att rensa ur och ge bort saker man ändå inte använder! :-)



Hoppas du har en fin kväll. Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se