Livet på Landet


Redan torsdag bloggis!

Vi fick alla en liten sovmorgon i morse. Nikki var ett "A-barn" och lät oss sova till 06.30 vilket är jättelänge för oss...
Filippa har också sovmornar på torsdagar och börjar först halv tio, lyxigt;)

Kakelsättaren körde igång i köket igår, det ser ut att bli bra! Nu ska bara vit fog komma på plats under eftermiddagen.



Träskor är väl ett måste när man är "lantis"...
Ser ni alla gula löv på market, Point of no return!




Jag och Nikki ska köra Fillan till skolan och sedan blir det en sväng till jobbet och sedan sedvanlig mathandling. Tror det blir tacos här idag...

Vi var förresten en sväng och hälsade på dagis där Nikki ska börja igår. Hon tyckte det var spännande med alla barnen. Filippa gick också där så jag känner all personal väl, skönt!

Nu frukost till äldsta dottern//PIllan


Jag undrar vad du har för fina tapeter i inlägget "Morgon i huset"? :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se