Morgonstund



Ahh härliga morgon...
Ja natten har varit lite stökig för vår del. Nikki vaknade ett par gånger så till slut fick hon komma över till min säng, bad mistake!
Jisses vad den ungen kan spara och böka runt!
Nåväl nu sover hon sött i sin vagn efter en rask promenad med mig. Kaffet är framdukat och keso med hackad mandel och lite ringlad honung ska kicka igång den här dagen!

//PIllan


Ser verkligen fräscht och gott ut! Cool kopp ;)Hoppas ni får en bra dag!

Kram E

Haha, ja vi är glada att Charlie sover i egen säng! Olle däremot kommer ofta över till oss, och även en 5-åring tar MYCKET plats :-)



Kramar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se