Hemmadag i nya tofflor



Nikki försöker varje dag att ta sig upp på sina stolar. Hon lyckas till slut...



Nya jättemysiga skinntofflor, perfekt som innesko på tex dagis! Dessa är faktiskt fyndade på Tradera men annars har Babux massor med liknande fina.





Nikki har fått en egen helkroppsspegel i sin höjd där hon älskar att stå och "prata".



Tavlan kommer från SIA och nallen fick Nikki av ambulanskillarna då hon föddes, Ambjörn heter han;)

Tisdag morgon och jag vet inte vad det är för datum, hmmm gissar på 30 aug eller...?
Isåfall måste jag in på FKs sida och slänga in om 1 månad till med föräldraledigt! När man jobbar har man liksom bättre koll på datum och vilka veckor det är osv....

Idag kommer det flera fikagäster under dagen så vi ska helt enkelt bara ha en hemmadag utan ärenden till affären, skönt! Köpte hem allt igår så jag skulle slippa idag.

Måndagskvällen blev helt i Pillan-stil med 20 minuter löpband, 30 minuters Indoor walking och jag avslutade med 45 minuter Core, så skönt!!

Nu till köket för att fixa äppelkaka, har hittat ett nytt recept:)

//PIllan


Söt hon är :-)



En sådan tavla har jag också, och en sådan nalle fick Charlie andra gången han åkte ambulans. Fast han heter Ambus tydligen :-)



Kram Nina

Åh så kul det är att få se mer och mer från ert fantastiska hus!

Men du, har jag missat nått? Åkte du ambulans när Niki gjorde entré?



Fortsatt trevlig helg!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se