Snälla vänner






Fick en hel uppsättning med krämer av mina snälla vän C i går! Ska testa dessa under hösten, någon som provat?
Dag och nattkräm plus ögonkräm som även den är uppdelad efter dygnet:)

Huvudvärk.... hatar att vakna med huvudvärk:/

Tror att detta beror på att jag inte har kunnat styrketränat de senaste två veckorna.... Träningen har verkligen fått stå undan nu när flytten tar upp mesta av tiden! Men det tar alltid ut sin rätt på mej i form av nacktrubbel som leder till huvudvärk!
Men ikväll är det Pillan som svingar hantlar igen.
Igårkväll somnade jag nämligen framför Allsången men väcktes av att A kom hem, 1 dag tidigare!! Lite lättare  att sticka iväg och träna när man slipper fixa barnvakt...

//PIllan


Roligt med nya skönhetsprodukter att testa :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se