Trevlig Fredag





Hej mammas bloggisar!

Vi tittar in för att önska er en riktigt skön fredag:) Pappa har åkt bort idag så jag, mamma och syrran ska gå på restaurang ikväll....

//K R A M


Hihi.. småtårna, så söta!

Och ja, gillar bilder från huset. Ni får det verkligen jättefint! Härligt att bo där. Synd det är brist på hus till salu i området..



Japp, vi håller tummarna för en fin helg!

Kram!

Sötnos! Det låter härligt! Själv ska jag iväg på bio med en vän. kram

Gud vad mysigt det låter - ha det så trevligt!



Kram Nina



Ps: Ja, fatta vilken kanonkula man hade!! Tur att den försvann ganska snabbt när han väl var ute :-)

Hej kära du. Säg gärna till om du provar den om vad du tyckte. folk jag bjöd den på tyckte den var riktigt saftig och god men som sagt, håll koll så du inte bränner ytan för det höll jag på att göra efter ca 20 min.

Mys med ett restaurangbesök!



Och vad FINT ni bor, såg bilden på huset! :-) Förstår om du trivs bra.



Kram!

Hoppas att ni hade det mysigt!



Jomenvisst, RHCP är den nya rockdieten, hi hi!



Kraaaam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se