Bake OFF...



Nikki gick bananas i skåpet med bakgrejjor i går ... och kolla in svansen på hon som passade på att smita in bakom lådan!

Yes folks det är fredag!
När detta publiceras så sitter jag (förhoppningsvis) redan på jobbet.
A är bortrest, behöver jag säga igen....Nä tänkte väl det så jag har lämnat Nikki redan strax före klockan sju! Men nu trivs hon ju som fisken i vattnet på dagis så det blir nog inga problem!

När jag slutar jobbet idag så blir det lite fredags-handling för helgen bjuder på trevligheter för min del!
Lördag har jag bjudit in ett gäng härliga girls på kaffe rep och på söndag så är det vinklubbens årliga julklapps- hazard!! Jippi:)

Vad hittar ni på så här två veckor före julafton?

//PIllan


Tack! :-) Kul att du blev glad av dem!! Det blev verkligen en fin dag. Hoppas du har en bra fredag!



Kram!

Gulliga, duktiga lilla Nikki! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se