God Fortsättning



Nytränad, nyduschad och osminkad Pillan så här på juldagen;)

Vilken härlig känsla att få köra ett tufft 55 minuters spinning-pass såhär dagen efter den stora ätardagen!!
Nu myser jag bara på här hemma. Åt nyss en stor bit saffranspannkaka med grädde och sylt;)

A, mamma, Fillan och några fler har precis åkt för att se premiären av nya Åberg-filmen så nu ska jag bara ta det riktigt easy....
Nikki sover ute i det underbara vädret. Minus 5 grader och strålande sol.

Ha en fortsatt mysig juldag//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se