Ja Nej




Måste bara få berätta om Nikkis senaste utveckling!
Sedan typ tre dagar tillbaka så har hon börjat att svara ja eller nej då hon själv har en "åsikt"

Ja:et är lite kort och just bekräftande att så ska det vara:)
Medans nej:et är långt utdraget och med skakande huvud och viftande armar, så sött!!!


Och jag måste också få säga att jag är så stolt över att få bo i denna lilla ort där medmänsklighet och kämparanda verkligen fått ett ansikte de senaste dagarna. Otroligt bra också med Debatt igårkväll!!

//PIllan


Var gärna med i min tävling där du kan vinna nyårsklänning/nyårsskor/vardagsplagg/festplagg massor med olika saker man kan välja emellan!

Delta gärna! Perfekt och vinna till någon i julklapp? eller varför inte till sig själv till nyår / jul osv?

Kram!

http://isabellealberti.se/2011/december/tavling.html#comment

Häftigt att hon kan meddela vad hon själv tycker så! Det är så stort att följa deras steg - och många känns ju lite extra stora :-)



Ha en fin helg! Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se