Jul i varje vrå



Nikkis lilla köksavdelning i vårt stora kök. Som ni ser så har julen även kommit hit;)
Den fina jultavlan har min mormor broderat och den passade så fint där ovanför spisen!



Söta lilla "jul-servisen" puttrar på spisen och den fina väska i bakgrunden kommer från farmor i Dalarna.



Kocken själv i egen hög person, Nikki!


Tittar in och säger hej hej, antar att alla har fullt upp... eller är läget under kontroll?!

Ikväll blir det bara mys a la´grande med Bingo på tv:n och lite uppesittarkväll;)

Kram PIllan



Jag o Elly önskar er en riktigt god jul :)

skickar en julhälsning till dig och dina kära. Här väntas också uppsittar kväll med bingo, ost och kex :-) Lisen





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se