Julafton i lite bilder



Middagen intogs hos mina föräldrar och jag fattar inte hur mätt man kan bli.... Ändå äter jag ju nästan bara av det "kalla" alltså sill, lax och dylikt.



Några klappar tjuvstartade vi med redan strax före middagen!




Sedan bar det av hem till oss. A gjorde så fint med massor av marschaller, tom djuren fick ett helt gäng utspridda längt strandkanten:)

Sedan kom Tomten på besök och Nikki tyckte nog mest att det var spännande, fast lite rädd när tomten knackade på fönstret... Då var det bara mammas famn som gällde;)
Här med mormor i soffan i färd med paketöppning.



Efter att klapparna öppnats så blev det lång-sittning igen och denna gången intogs efterrätterna plus kakor och kaffe.
Här syns saffranspannkaka och pepparkaks-cheesecake

//PIllan










Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se