TipselliTips





Detta måste vara den bästa, eller ja en av dom bästa handkrämerna!
Occitane Creme Maines
Brukar försöka handla med mig när jag är utomlands eller beställa med någon... Men jag tror dom finns här hemma med!


Fredag och den 2 december
Gröna gräsmattor
Solen strålar
Konstigt...?!

Ja så har vi det här hos oss i alla fall men jag såg att det kunde komma snö i morgon redan och till veckan väntades visst kallare väder.

Jag har haft förskräckligt ont i ryggen senaste dagarna så igår fick jag komma till min före detta hyresvärd som också är kiropraktor. Holy vad det sprakade och knakade i denna rygg. Men det blev bättre fast jag har fortfarande lite ont.
Ryggont är verkligen en riktig humörsänkare... Hoppas hoppas det bara blir bättre nu för imorgon kväll vankas ännu ett julbord. Denna gång med mina härliga arbetskamrater!

Nikki har precis somnat in för en lite nap och jag tänkte sno ihop några kokos-toppar med saffran och apelsin. Men då upptäckte jag att Filippa använde kokoset igår kväll när hon huserdae i köket...
Kanske blir nåt annat smaskigt istället;)

Såg ni oss i tv igår?! Jag och Filippa flashade oss i rutan i typ 2 sekunder!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se