22 Februari





Vad jag älskar att borra in näsan i den här fjuniga lilla nacken! Den luktar så gott och är mjukare än mjukast...

Jaha minus tjugo här idag igen. Usch vad jag är less på detta nu. Men det verkade på vädret som om det börjar närma sig lite varamare väder... cross my fingers!

Idag ska vi sjunga och dansa igen för det har nämligen varit ett uppehåll ett par tisdagar nu. Vi ser fram emot detta både jag och Nikki;)
Sedan väntar tandläkarbesök för dotter modell äldre så vi hänger med dit både jag och lillasyster.

Kvällen ska jag tillbringa som arbetande i serveringen på "Filippas" slalomklubb. Så nu vankas toast och varm choklad i långa banor för min del....

//PIllan 


Åh så gott! Dessa små bebiskroppar - man kan ju äta upp dom nästan ; )



Hoppas det gick fint hos tandläkaren idag!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se