De underbaraste av vinterdagar



Sol, sol , sol....

De senaste dagarna är sådana som får mig att nästan gilla vintern... Strålande sol från en klarblå himmel, termometern som visar nollan och långa härliga prommenader. Jag vill helt enkelt inte gå in!
Bara snabbt för att fylla på lite i våra magar och sedan ut igen:)

Kvällen tillbringades som tidigare nämnt på Filippas skola där det var öppet hus. Jag gick en tipsslinga och kikade runt i alla klassrum sedan blev jag sittandes vid ett bord och mumsade kaffe och kakor.
Tror att Fillans klass fick in hel del pengar för under timman jag satt där så var det kö precis hela tiden!
Pengarna går till en liten tripp innan dom skiljs inför sommaren.

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se