Häng i vinterträdgåden



Vy över en del av Storhognas härliga vinterträdgård



Jag och A-L med de små busungarna

Flera som undrat vart vi befinner oss... Kanske inte skrivit det men vi är i alla fall i Vemdalsfjällen.
A har en stuga här så det är perfekt att åka upp över en långweekend lite då och då. Vi bor ju heller inte allt för långt ifrån!

Igår spenderade vi eftermiddagen i Storhogna i deras vinterträdgård. Så himla härlig atmosfär att bara sitta och mysa med nåt gott i glaset...
Vi åt en jättegod middag som bestod av hamburgare för några och räkor för andra!



Idag har det blivit två härliga långa prommenader för min del. Strålande sol och några få minusgrader. Vårat sällskap fick några timmar på tu man hand i slalombacken, vi tog hand om de båda sötnosarna!

Ikväll väntar tredje deltävlingen och vi håller tummarna på att 1:an fungerar....

//PIllan


Nice!

Ser härligt ut! Mackan hade jag gärna ätit upp nu :) kram

Ni ser ut att bara ha det gott! :) Kramisar E, CL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se