Härliga färger



Visar lite nytt från Nikkis garderob. Älskar dessa lagom tunna/tjocka koftor som finns i flera härliga färger hos HM. Söta tröjan matchar praktiskt nog båda dessa....

Helt plötsligt har termometer smugit sig nedåt och visar tvåsiffrigt igen...
Hmmm fast man vet ju att februari kan vara bitande kall så börjar i alla fall jag längta till våren! Särskilt när garderoben början uppvisa några sköna färger istället för det ständigt svarta och gråa:)

Idag känner jag mig lite öm i musklerna! Hade självdisciplin och körde ett kortare styrkepass här hemma igår kväll, duktigt va...! När Nikki har somnat så slår jag på tv:n och kör lite armhävningaroch bålstyrka, många bäckar små you know...

Ha d//PIllan


Åh g känner precis samma som du. Har massor jag vill uppdatera när vi väl fått flytta in i huset. Det är nästan så att jag skulle vilja om med all inredning från noll....men det skulle bli på tok för dyrt - hahaa!



Den är himla fin den där tröjan med trädet och fåglarna! Har spanat på den jag med : )



Ha en fin dag Pillan!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se