Hej mitt vinterland



Tittar in för ett snabbt Hej från ett riktigt vintrigt landskap. Vi åkte hit i morse och vårat sällskap var redan på plats.
Tog en stärkande prommenad tidigare sedan blev det Alpint hemma i soffan...
Nu har vi precis njutit en varm gulasch som sig bör i fjällen och till det ett glas rött!

Återkommer med bilder en annan dag:)

//PIllan


Halloj Pillan! Nu har jag hittat till din blogg, så härligt du skriver jag är helt fast :-) min tanke var att lägga mig vid 21, men ser du, nu är klockan 22:20 och då har jag bara hunnit till augusti 2010.....som du själv nämner i bloggen, nu behöver jag inte köpa någon tidning i helgen :-) Blir lite inspirerad att starta en blogg. Hur som helst så säger jag härmed GoNatt, och till er önskar jag en härlig helg i helt underbara Vemdalen. Kram Lisen

Nä men oj vilken härlig bild!!! Var är detta? Helt underbart! Kommer inte komma till snön i år. Läs mer på min blogg. Mysigt att bara vara.....! Ha det underbart!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se