I kväll kör vi!



Här går aerobics skivorna varma för att få rätta känslan.....


Maj 2010 var senast jag intog aerobics-scenen, men ikväll är det dags! Slut på slöandet och ursäkterna i soffan;)
Lite väl svårt att smita undan när det är jag som håller i klassen....

Jag har faktiskt längtat efter att få leda igen även om den låånga pausen var välbehövlig. Orken tryter mer nu än senast jag fick barn kan jag lova och inspirationen är inte alltid på topp för att skapa nya häftiga pass, men nu är jag på G igen.
Vet att det faktiskt är flera som längtat efter den här dagen och det gör mej såklart extra taggad!



Hi hi så här såg jag ut i maj, lite lättare idag:)

Aerobics är den träningsformen som ligger mig varmast om ♥ älskar att röra mej i takt till musiken.
Började dansa jazz i väldigt tidig ålder och sedan har det bara rullat på. Jag instruerar även i Pump, spinning och core som också är jätteroligt men att shejka loss till musiken är bara bäst!

Med spring i benen//PIllan


Vad duktig du är! Kram

Nämen?! Visste inte att du körde pass. Vad härligt! Gott att vara igång med tränandet igen. Själv känner jag mig som en soffpotatis, men så fort våren ger lite sköna kvällar ska jag banne börja ge mig ut på lite powerpromenader och musik i öronen. Längtar!

ÅÅ JA som jag har längtat...Först core å sen AEROBICS...Känner mig som tur är också lite lättare nu är i Maj ...haha

Duktiga du! Kör gärnet för mig med om du har lust! :) hihi! Här blir det soffläge ikväll men nya tag under veckan!



Tack för alla dina glada ord. Bloggfesten var riktigt trevlig!



Massor av kramar till dig! Evelina :)

Bra när man vet vad man gillar för träning :) själv får jag inte träna nu :( men det är bara ca 3 mån tills det går igen. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se