I Like Zink







Har massor med zink-föremål här hemma. Många av dem köpte jag redan första gången jag flyttade hemifrån så min kärlek till zink har verkligen hållit i sig.

Morning Bloggis

Tidiga morgonstund och dagens första kaffe är uppdrucken. Fuskade med en Nescafé men den smakade helt ok.

Filippa känner sig dålig idag, öm i kroppen som hon uttryckte sig, så jag har bäddat ner henne igen. Jag tycker även att Nikki är lite kinkig men det kanske är bissingar på G? Har försökt att titta men det är lite svårt...

Dagens schema innehåller babyrytmik och kakbak!
Filippas skola har Öppet Hus i morgon kväll och det är femmorna som ska sälja fika. Filippa bestämde att vi skulle bara småkakor.... hmmm hon kunde väl ha valt nån mjuk kaksort...

Aerobicsen igår gick jättebra och det var sjukt mycket tränande, så underbart skoj!

//PIllan


Hoppas inte dina tjejer blir sjuka.

hur gammal är lillhönan nu?

ja det är inte det lättaste att känna efter tänderna på de små liven, Colin kniper gärna igen...



Fint med zink!



Många kramar

Jaaa, det var jätteskoj med aerobic igen! Du är duktig! Och himmel va snurrig jag blev där ett tag, men kul som sagt! =)

Och jaaa, vi har längtar allihopa =)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se