Monday morning





Nya basics till min garderob. Båda från ONLY

Veckorna rullar på men än syns ingen vår i sikte. Snön fortsätter att ramla ner från min himmel och termometern visar ständigt på minus...

Idag har jag strykning och dammsugning som huvudsyssla, ja förrutom att roa lilla 7-månaders bebben då;)
Kvällen ska ägnas åt att instruera mina härliga "elever" i aerobics.
Vi får se hur det går med min förkylning som smugit sig på...Antingen bryter den väl loss eller så kanske den ger med sig!
Nikkis lilla näsa rinner som en tappkran men ingen feber som tur är!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se