Ovanför matbordet



Island 699:- hos Bolagret

I vårt hus kommer vi inte att ha något matbord i köket. Där blir det istället en köksö med stolar för enklare måltider.
I direkt anslutning till köket ligger istället "matrummet". Här ska ett gammalt slagbord (som jag fått av mormor ) dominera mitt i rummet.
Tror att jag kommer att ha gamla udda stolar runt detta. Tidigare var jag inne på typ sjuan-stolar med det har ändrat sig, tror jag... ;)
Ovanför bordet skulle två av dessa lite industriliknande lampor passa. Dom hittade jag här för ett väldigt bra pris!

Bara att ta fram det berömda klick klick-fingret!!

//PIllan


Superfin lampa! Jag tycker att du ska slå till, klick, klick!!!



Kraaam!

Tack för tipset. Den var jättesnygg!

Det kommer bli jättesnyggt! Lampan gillade jag skarpt. Hoppas du får en fin dag!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se