Det stavas K Ä R L E K







Mina närmaste som fyller mitt ♥
Filippa & Nikki
Mum & Dad
Darling A

Såklart ska dagen ängnas lite extra åt kärlek!
Filippa har studiedag och är därför hemma och A har semester, perfekt med andra ord alla samlade:)
Jag har inte köpt några presenter utan ska bidra med en god middag innan mina träningspass i kväll. Tycker att det kan vara väl så trevligt...

Gårdagen blev bloggfri. Det beror på att vi spenderade dagen på IKEA.
Filippa och hennes bästis ville åka på äventyrsbad så då passade vi på att slå ihjäl några timmar på köksavdelningen igen. Nu är så gott som allt fixat och nästa gång vi är där lägger vi beställningen! Men den där förgrömmade fläkten vet jag inte riktigt vad det blir av hmmm....

All kärlek idag//PIllan


Helt rätt att vara lite extra glad för sina nära idag och att tillbringa dagen med dem så mycket man kan :-)



Vad bjuder du på för gott ikväll, kanske kan jag sno lite inspiration från dig ;-)



Ha en riktigt härlig måndag i denna tokkyla, kramar!!!

Fina bilder =)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se