Bröllop...?







Bilder från nätet
Detta är verkligen mina topp tre när det gäller wedding dresses!

Vi fortsätter i kärlekens tecken med lite bröllopsinspiration. Själv har jag alltid sagt att jag aldrig ska gifta mig och det håller jag fast vid...
Däremot älskar jag att frossa bland bröllopssajter med underbara klänningar och tårtor:) Självklart även att gå på andras bröllop, så himla festligt och trevligt!

Dom här klänningarna ovan gör att jag får rysningar av välbehag, otroligt vackra! Jag är väldigt svag för sjöjungfrumodell men även tyll gör mig knäsvag....
Axelbandslöst är supersnyggt men kräver såklart även ett par snygga axlar!

I vår får jag helt enkelt se fram emot bröllopet mellan Prins William och hans Kate, tror det stundar den sista april. Alltid lika spännande att kika på de kungligas kreationer.

Ha en bra dag//PIllan



Å så vackra! Och du har ju snygga axlar =)

Slå till vettja!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se