Hjärtat kan inte få rynkor



Nej hjärtat blir nog inte rynkigt, speciellt inte när det är sprickfärdigt av kärlek till sina barn!
Minsta lilla älsklingen hos min mormor i nyår:)

Nu ligger båda mina små älsklingar och sussar tillsammans i dubbelsängen. Min "stora" älskling har packat sig iväg till fjällvärlden (igen) för en skidhelg med killkompisar som han inte träffat på länge. Så nu är det tjejligan som regerar här hemma i lägenheten.

Filippa har två välbehövliga vilodagar innan nästa tävling på lördag. Vet att hon tjatat om att baka så vi får se om jag tar fram nåt recept hon får sno ihop. Annars är jag rätt mättad på bakverk just nu....

Ikväll blir det i alla fall en riktigt kulinarisk måltid här... ;) Fläskfilé, pommes & beasås! Till detta serveras såklart iskall Coca-cola, en riktig klassiker hi hi!

Kraam PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se