Mina ädelstenar smaragd och safir



Lika men ändå så olika. En med gröna sköna ögon och en med intenstivt blå....
Nikki är så fantastikst lik Filippa i vissa lägen och när hon gör olika miner men rakt framifrån med "neutral" min är dom inte det minsta lik!

Idag ska vi åka till IKEA igen....
Behöver proffshjälp i köket;) Mamma följer med så hon kan ha Nikki under tiden. Kan bli lätt stressande om hon samtidigt pockar på vår uppmärksamhet.

Har fixat och trixat i IKEAs ritprogram men nu behöver jag som sagt lite hjälp med vissa saker. Kan vara skönt att få lite ideér från någon annan person som dessutom är expert på kök.
Lite annat småplock ska också inhandlas då Filippa fyller år i morgon!

//PIllan


Vilka sötnosar du har!!

Min stora tjej har blåa ögon likt sin far.

Nicole har grön/bruna likt sin mor :).



Vad fin du blev i håret efter dagens frissabesök!

Härligt!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se