Nytt i garderoben och vassa nålar



Ny söt kofta



Sköna bomullslinnen brukar jag bunkra, här med spets och ett nytt skärp. Allt från HM.

Nikki ligger och tar en liten power-nap inför dagens aj aj.... Idag ska nämligen andra omgången sprutor tas. Det är som vanligt jag som får ansvara för detta då A antagligen skulle svimma om han var med;)
Hoppas det inte blir feber eller dylikt som påföljd men jag prepparerar väl med Alvedon!

Kvällen igår var trevlig med gäster och fika. Filippa hade mest önskat sig pengar och det fick hon! Herregud det är nog bara att traska iväg och inhandla den efterlängtade Ipaden direkt om hon så skulle vilja!
Så i morse vid frukosten sa Filippa att hon ville fylla år idag igen....  Tror jag det när man får så mycket stålar;)

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se