Operation tomtar väck!





Nikki bus och mamman från nyårsafton

Startar upp med en stor kopp kaffe, vaniljyougurt med blandade nötter och en äggmacka. Idag har jag nämligen tänkt ägna all energi åt att plocka bort så mycket jul som möjligt. Dock låter jag adventsstjärnor och stakar stå kvar tills i helgen. Tycker dessa är så mysiga och ändå är det ju just dom som varit uppe längst....

Annars så ska vi också ta en skön prommenad fast termometern visar -14. Ikväll kickar jag igång med Core träning igen för nu är det endast en månad kvar tills jag börjar instruera igen!

//PIllan


Så fina bilder på er! Låter roligt att vara i fjällen trots att det är lite kallt. kram och god fortsättning!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se