Pudra näsan



Har nog inte visat hur det slutligen blev i vårt lilla badrum....



Korgar döljer alla sladdverktyg och borstar:)



Här "sover" mina everyday-accessorize´s



Stort spegelskåp med bra belysning

Morning

Visar några bilder från badrummet idag. Ska försöka vara lite effektiv och kasta in en tvätt och ta en tur med dammsugaren nu när Nikki "nappar".
Sen blir det BVC och invägning, en månad sen sist....

//PIllan


Fräscht och fint!

Ha en bra dag, raring!



Vad skönt att ha fler än ett badrum hemma, det längtar jag verkligen efter :-) Och att ha fönster i badrummen, det gör så mycket för helhetsintrycket!



Hoppas att det gått bra hos BVC idag och att lilltjejen växer på bra, kramar!



PS. Tack för kommentaren, har faktiskt hört det förut (och Katie Holmes) och det tar jag verkligen som en komplimang ;-) DS.

Superfint ju! Har ni flyttat in nu?

Kram Eleonor

Bara en mindre förbättring... eller nej! Vilken skillnad! Skönt för er att det äntligen är klart.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se