Rensa, rensa, bort, bort, bort !





En liten del av gårdagens skörd som får nya ägare inom kort....

God morgon bloggis!

Uppe före tuppen idag, ja inte mitt val direkt ;) Men nu är frukosten på plats så dagen kan komma.

Ni som följt mig vet att min passion är att rensa och igår var den stora vår-rensar-dagen!
Körde igenom Filippas garderob som var prio nr 1. Det resulterade i ett gäng stora kassar med urvuxna kläder. Så nu blev det väldigt luftigt och fint i hennes garderober. I samma veva passade jag på att göra en lite ytligare check även ibland mina kläder och jo då det fanns en hel del även där som rök.
Eftersom det blev ny plats så knappade jag in en liten beställning från HM i går kväll ;) Hi Hi...

Nu drar jag till IKEA för köksidéer!

//PIllan


Att rensa i röran är så välgörande för själen, nästan lite beroendeframkallande ;-) Vi har sådana där stationer från Erikshjälpen här i närheten och då känns det ju dubbelt bra att dels få mer plats här hemma samt att göra en liten skillnad för behövande i världen...



Hoppas att du får en riktigt skön fredag, stor kram!

Hej fina!



Hoppas allt är bra med er!



Visst är det skönt att rensa bort och få möjlighet till nya godbitar i garderoben! ;)



Gissa om jag längtar till det vita golvet kommer. Vi tänkte ta det nästa gång vi är lediga några dagar ihop då vi jobbar så sjukt mycket båda. :) Damsugaren lär gå varm! ;)



Ha en fin kväll raraste! Kram E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se