Bad mood



Morning bloggis

Ja jag skriver inte God framför idag, huvudet värker och humöret har tyvärr en nedåtgående kurva....
Knoppen blev troligen påverkad redan igår. My God vilket busväder, såg att blixten slog ned 504 ggr i Sundsvallsområdet!!






Glada humöret får ge vika när hantverkarna inte håller tidsplanen:/
Förra fredagen skulle målarna vara helt klara så sista golven kunde slipas.
NOPE det var dom inte, får se om dom ens är klara nu på fredag (tror jag inte...)

Så det där med våran dröm om att få fira 1- årskalas i huset det kan vi fetglömma..... :(




För att i alla fall tillföra lite endorfiner så tittar jag i mitt inspirationsalbum med bilder och idag får ni ta del av KOLONIAL stil, I Löv It!

Svalt och fräscht i dova toner. Mörka trägolv och rustika möbler får mig att drömma om en svunnen tid.

Minns ni tv-serien Juvelen i Kronan? Å jag älskade den fast jag inte var gammal då den sändes i mitten av 80-talet.
Handlade om Indien under det brittiska imperiet och miljöerna var precis så här härligt koloniala.






Vad hittar ni på så här mitt i veckan, mitt i juli och kanske mitt i semestern?!
Själv ska jag greppa målarpenslarna och sedan blir det faktiskt att gå till jobbet för ett eftermiddags pass.

//PIllan


Hoppas att du mår lite bättre ikväll, jag kan också bli lite påverkad av åskoväder.



Kram Nina

Stackare, hoppas du känner dig bättre!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se