Bildregn!











KALAS

PAKET

KOMPISAR

TÅRTA

ROSA

KAKOR

BALLONGER = LYCKA


jag vill bara säga att det är en fröjd att få följa din blogg! Helt underbart! Har själv tagit en paus men nu laddar jag för att sätta fart! Mycket har hänt och du har peppat mig.....fast det vet du inte......!

Kram

Vilka underbara bilder! Och grattis till Nikki.

(Tårtan ser supergod ut).

Kram H

Grattis i efterskott till lilla prinsessan!! Hon verkar ha haft en toppendag :-)



Ha en rolig kväll!!



Kram Nina

Grattis, grattis till sötaste lilla Nikki på din stora dag! Vad fint ni fixat!



Tänk att hon dessutom tog sina första steg bara några dagar innan 1-års dagen! Bra jobbat! =)



Vi är jättejättenöjda med Philips lilla Helly Hansen. Modellen som heter "Baby safe" fick bäst i test i fjol då vi köpte den. Det jag gillar bäst är att den har en stor krage och att den är tunn bak på ryggen. Många barnvästar är annars så stora och otympliga!



Kram på er!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se