Bjuder på mej själv...



Dagens är egentligen gårdagens...
På väg för en kväll med mina "vintjejer" kan jag bjuda lite på mej själv;)

Vit klänning från Me and I, rosa underklänning Ellos



Fötterna pryds ofta av detta märke.... Här ljusrosa Converse



Armband från Pandora och Pearls for girls



Life is the flower for  which Love is the honey
Visst är det en söt text:)

God morgon lördag

Tidigt uppe trots vinträff igår kväll!
Blev en tidig kväll för min del då jag och Filippa bestämt att vi ska ha en låång shoppingdag på tu man hand:)
Dock har jag redan uppdaterat mig med en av tjejerna och det hade tydligen blivit rejält nattsudd för halva gänget, you go girls!

Nu frukost och sedan öppnar mamsen plånboken;)

/PIllan


Hoppas att du haft en fin dag med Filippa, gissar att du en dag som denna kramat henne extra mycket och extra hårt...



Stor kram, ha en skön söndag!

Jättefina bilder på dig! Och hela outfiten från topp till tå var också superfin!



kram på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se