Följer med strömmen



Japp även jag har följt "massan" och blivit med Iphone sedan nån vecka tillbaka... Tur att jag har en dotter som kan hjälpa mig med alla finesser och klurigheter. Har man haft en hederlig Nokia i många år så kan det vara svårt att vänja sig med denna. Gamla hundar ni vet..

God kväll

Vi är hemma igen efter en alldeles förträfflig tu man hand dejt!
Kameran lämnade jag hemma så några bilder kan jag inte bjuda på. Men vi åt en superb middag i form av fisksoppa med musslor, räkor,lax, torsk och annat gotti. Till det kallt vitt vin med en försvinnande god smak!
Tittade på solnedgången innan vi vandrade hemåt igen....



Hmmm hur var det Fillan visade nu igen...

Idag när vi kom hem så åkte vi direkt till huset för oljning av bänkskivor, lite målning av förråd och annat plock.
Sedan blev det helt enkelt hämtpizza.

Nu så har vi bara landat framför tv:n och ska väl bara invänta nattning:)
Annars har vi ännu en underbart varm härlig sommarkväll ute. Jag drar med A ut på balkongen för en kopp te istället för dumburken!

Tjing//PIllan



åå grattis nu blev jag lite avis :) kanske blir en nästa år. kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se