Glans



Fint med lite ljust koralliga läppar så här sommartid tycker jag
(synd att jag inte har Photoshop när man exponerar sig såhär i närbild... )




Mitt glanstips är Collistar nr 3 Corallo Sparkling. Härligt krämigt med perfekt glans

Hej hopp

Ett liten morgontips hinner jag med innan jag ska ta itu med denna onsdag. Solen strålar och jag hade helst tillbringat dagen på playan.... men som jag skrev igår så bjuder denna dagen på shopping big time.

Ha en fin lill-lördag//PIllan


Fint glids och inte behöver du nån photoshop inte! Hoppas att du fyndar rejält och visa gärna sen! Happy shopping!!! Kram

Gloss ska det stå!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se