Snälla..





....snälla sommaren kan du stanna kvar och fortsätta visa dig från din bästa sida i åtminstonde en månad till;)

Visst är det helt ljuvligt nu!
Vi har haft 27 varma grader här hemma och jag tog årets första dopp igår. Vi ska åka till playan idag med, alla tjejerna, för A ska spela golftävling. Jag packar en stor picknickkorg för vi får sällskap av fler glada mammor och barn.

Njut av sommaren bloggisar//PIllan


åhhh vad jag blir avundsjuk!!!!! Här är det bara regn regn regn....... Sååå tråkigt!

Ha det underbart!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se