Sommartider = fikatider



Hittade dessa mini marie kex som verkligen uppskattades av lilla fröken!
Ja ja jag vet att det är socker i dessa.... men jag är ingen sån där diciplinerad supermummy där det gäller detta!



Sempers drycker gillar Nikki jättemycket och vi brukar blanda ut dem med vatten, funkar perfekt!

Morning bloggis

Tyvärr är inte denna lördag en sån där dag när man vill packa ner Mariekex och termos för att bege sig till stranden direkt...!
Himlen är tung och tremometer har tagit ett skutt neråt:(
Trist också då vi ska på festligheter under eftermiddagen men det är bara att göra det skoj helt enkelt:)


Vad hittar ni på en lördag som denna, kanske solen faktiskt skiner hos er?!
//PIllan



Godmorgon snäckan..Är inte heller så petig med socker till min son..Måste kunna unna de lita godsaker då & då..Bara jag själva som måste tänka extra för mina värde är så höga..Ha en skön lördag.kram kram

Vi har moln och sol här idag så det får nog bli en fixarlördag med bak på schemat!



Hoppas det blir lyckat ikväll!!



Kraam kraam

=)

På sommaren tycker jag att det blir socker i någon form nästan varje dag för Irmas del, är det varmt är det svårt att neka henne en glass och så blir det fika med bullar och kakor i stort sett varje dag här på kusten...



Fast jag oroar mig inte så mycket heller, så länge inte sockret ersätter måltiderna så tror jag inte det är så farligt att det blir en del sött på sommaren!



Ha en skön kväll, stor kram!!!

Här har det varit skitväder hela dagen,

men nu har det klarnat upp & solen tittar fram :)



kramkram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se