10 Juni



Yes idag är det faktiskt min tur att lägga ännu ett år bakom mig....
Jo jag ska fira detta men först ikväll för nu ska vi först på skolavslutning för Filippa. Sista gången på nuvarande skolan för till hösten väntar högstadiet! Filippa ska för övrigt vara "hallåa" under avslutningen, spännande;)

Sedan blir det hem för en lättare lunch och därefter väntar studentkalas för våra vänners son Philip! Det verkar dessutom bli precis lika varmt som när jag tog studenten  (30 grader var det då...) men det är många år sedan nu.... ;)

Ha en fin dag//PIllan


Många stora och varma grattiskramar till dig!!!



Hoppas att du har haft det riktigt gott idag!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se