Hemma igen!



Min älskade lilla skrutt har kommit hem idag ♥

Pju det är varmt och det är bara ett konstaterande, inget klag!! Men tyvärr hotar dom med sämre väder redan i morgon... Ogilla!

Stack iväg för lite jobb i morse och när jag slutade så hade mina älsklingar kommit hem från Dalarna. Pusskalas:)

Jag och Nikki myste ute i solen men A fick åka iväg och "jobba" direkt med huset.
Tänkte att Nikki skulle gilla att bada i poolen som vi köpt men det blev protester?! Well well vi provar väl en annan dag då....

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se