Himmelsfärd



Jag är en sån "sucker" för trappor... Denna dubbla!! får mig nästan att gråta;)





Titta den leder dig nästan till himlen... med det urtjusiga taket.
Att ligga där i soffan och titta på den vackra välvda formen... Beauty!





Köket som också finns i villan är nytt och fräscht, nu längtar jag verkligen efter mitt nya kök!!
Huset finns för övrigt i Noratrakten och är till salu just nu;)

Bilder:Hemnet


God morning bloggis

Här gryr sakta dagen fram och termometern stiger sakta uppåt, det gillar vi.
A har åkt till huset för målning av lister som ska sitta under alla fönsterfodren ute. Sedan ska han plocka sten hmmm slavgöra eller?! ;)

I går kväll var jag på fotbollsmatch. Jobbade i kiosken för Filippas lag. Hon spelade såklart inte eftersom nu är det V I L A som gäller för den damen tills hon är frisk. Men kiosken måste ju vara öppen ändå så korvar och bullar om vart annat blev det för min del.

Har precis lagt kött i marinad för ikväll tänder vi upp grillen. Har inte bestämt vad jag ska servera till, men tänkte surfa runt och leta inspiration nu. Så jag önskar dig en härlig låånghelg!

//PIllan


Snygg trappa!!!



Ja grillen går absolut varm nu när vädret är bättre! :-)



Hoppas ni är pigga "hela bunten" :-)

STOR KRAM

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

Åh.. ja där skulle jag kunna flytta in på direkten. Guuud va fint!

Men det lär ju kosta multum oxå.. Bör nog ha ett annat jobb först.

Ha en trevlig kväll, solen skiiiiner!

;)

oj oj oj!! Jag har också som dröm att ha en sån stoe entré med dubbla trappor, så pampigt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se