Hus status



Ett kök växer fram. Köksöns framsida i pärlspont ska såklart målas vit men jag tror jag ska behålla ek-konsollerna i just ekfärg. Vad tycker ni?



Fläktröret byggs in i pärlspont som självklart också ska bli vit. Kyl, frys, ugn och micro har ännu inte kommit på plats.


En ensam färdigmålad gammal dörr som väntar på att få komma på plats. Den står nu lutad mot ena väggen i vårt sovrum. Gamla timmerstommen som nu är vit!



TA DA här är dörren in till The Room, japp dressingroomet från vårt sovrum....

Happy fredag igen, är lite dagsnurrig när det blev en Stockholmstripp sådär mitt i veckan.
Själv blir jag lite småstressad av att veckorna rusar fram särskilt när det gäller huset!
Även fast det hela tiden (hmmm nästan...) händer nåt nytt så är det typ en miljon saker kvar innan vi kan flytta in...
Känns hopplöst! Skulle vilja slå en pling till BYGGLOV så dom fixade allt på en vecka;)

Njut av dagen kära ni//PIllan




Tjusigt värre! Håller med dig om konsolerna, lite kul att bryta liksom. :))

Men det måste ju vara helt underbart att få vara med i byggprocessen och bestämma det mesta själv, väl värt väntan gissar jag :-)



Hoppas att du får en riktigt mysig helg med familjen, stor kram till dig!

Men WOW! Här händer det grejjer! Får erkänna att jag surfat runt och läst bloggar väldigt dåligt sista tiden, så jag ser ju att jag missat en hel del : (



Lovar att försöka bättra mig! : )



KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se