Laura





I ett av paketen fanns denna thriller av ingen mindre än Carolina Gynning. Ska verkligen bli spännande att läsa och se hur hon klarar denna genre. Någon som läst?

Godmorgon måndag

Perfekt med en bok i present som man kan fördriva tiden med nu när solen beslöt sig för att dra sin kos.... Herregud vad det regnar här nu!

Igår var det väldigt växlande men fortfarande väldigt varmt, idag har vi ynka 12 grader. Vi tillbringade gårdagen med fotbollsmatch och Fillans lag vann med 4-1 så det var kul! Sedan var det lite hemmastök så som tvätt och städning som gällde.

Idag packar jag och Filippa väskorna för en tripp till huvudstaden i morgon bitti. Årliga besöket på gröna lund och lite shopping så klart ska betas av;)

Ha d//PIllan


Hej igen efter mitt blogguppehåll :-) Nu har jag mycket att läsa ikapp mig på, får varva min deckare med datorn de närmaste kvällarna!



Hoppas att ni får några underbara dagar i Stockholm, skulle ni av någon anledning ha vägarna förbi Vallentuna är det bara att komma förbi på fika i trädgården :-D



KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se