Maxi Pillan







Bjuder på lite egotajm idag:)

Tyvärr kan inte detta riktigt räknas som någon "dagens" då jag inte har en aning om var klänningen är köpt!
Hade nämligen turen att få denna maxiklänning till skänks av en fin vän då hon var för kort helt enkelt. 
Den är helt underbart skön när den sveper runt benen med sitt tunna tyg.

Skärpet är i alla fall från HM;)

Ps. Av en annan finfin vän fick jag dessutom en Peak Performence jeansklänning förra veckan (det går bra nu)

//PIllan


Ja, jisses vad det går bra för dig! Snygg som tusan var du i den klänningen!



Kraaaam!

så snygg den var! Hoppas ni njuter av värmen. Jag ska göra mitt bästa för att komma iväg och sola några timmar idag, innan regnet kommer. kram

Mycket snygg klänning...ja du med för den delen ;)

Snyggt!!!! Mera dagens :-) Och perfekt att få kläder sådär, hihi!



Sv: Urcellen Ellen hette programmet, och jag älskade det jag också :-)



Kram på dig!

Snyggt !!! :o)

Å vilken fin klänning!!

Finaste! Hoppas hela fina familjen myser av underbar sommar! Massor av kramar /E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se