Nära ...



Trav-koll a la´ Pillan
Den iskalla cidern var dock bäst!



En något svettig Pillan både pga värmen och spänningen!

Pju vilken spännande, svettig och superskoj lördag vi fick.
Jag som aldrig varit på trav fick såklart mycket att lära mig om detta "ädla" spel... Carola och moi spelade ihop och killarna gjorde sitt. Efter tre lopp var experterna (killarna) redan ute ur leken men inte vi:)

Näst sista loppet hade vi en skräll-spik som tyvärr inte sprang riktigt så fort som vi önskat men 6 rätt plus dagens dubbel lyckade vi i alla fall pricka in. Sedan vad det gav i utdelning behöver vi kanske inte orda om men ekonomiskt oberoende som vi hoppats blev vi inte riktigt!!

//PIllan


Du vet väll att A alltid spelar för att vinna stort...

Därför blir det oftast inte så många rätt! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se