Party party



Redo för galej i vita jeans och träklackar, somrigt så det förslår, men det ser mycket varmare ut än det var kan jag lova....



Finaste vännen Linda med lite bubblor i glaset. Många goda drinkar blev det dessutom:)



Japp goda var dom



Dans, surr och mingel hela natten



Ulrika med några av "herrarna" i bakgrunden

Lite halvseg söndag förmiddag men det var det värt!
Vi hade (som vanligt med vinklubben) en supertrevlig kväll med god mat och gott i glasen. Tack Katarina & Leif som var kvällens värdpar.
Tyvärr blev det ingen vin-vinst för mig men vi hade musik-quiz och där tog jag och mitt lilla lag hem segern i alla fall!

Spootify gick varm hela kvällen och natten med allt från Noice till Swedish house Mafia så vi hade inte en tanke ens på att ta oss ut på nån lokal, ett bra beslut! Tycker ändå alltid att det är som trevligast hemma på festerna man är på nuför tiden:)

Det enda som var big big minus var kylan.... Jisses vad kallt det var! Nu spenderade vi hela kvällen i inglasat uterum men när vi skulle dansa hemåt gah... 1 plusgrad stod termometern på vid hemkomst!!!

Nu ska vi gå och hämta hem tjejerna som sovit hos morfar och mormor inatt.

Ha d//PIllan


Vilken snygg outfit, Pillan!

Kram H

Vilken partypingla! Snygg topp/blus! Gud, vad kul med partaj, det blir ju inte så ofta man hamnar på sånt nu för tiden! Kram!

Snygg du var (läs är!) Älskar din outfit för kvällen, så sommarfräsch. Toppen är verkligen superfin, vart kommer den ifrån? :)



Ha en fin kväll! Kramar/Anna

Supersnygg du är! Som du säger sommarkänsla med den outfiten, träskor är ju grejen :) Låter dock som en superhärlig kväll trots kylan. Jo det är ett äventyr varje gång man seglar nu var det lite extra då jag inte seglat den tidigare och vi inte seglat med två små. I sommar hoppas jag att vi har lite hjälp av farfar, vänner och faster då vi seglar. Hoppas dagen blir fin, jag sitter och väntar på att M ska komma hem då han var båtvakt i hamnen i natt och sen la sig en stund för att sova i båten. 12 hoppas jag han dyker upp. kram

Är toppen köpt på Lindex? Jag ska till den stora staden i morgon & tror jag ska härma dig...

Kram H





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se