S T H L M



Jag och min kusin Gustaf njuter i solskenet på söder.



Capuccino till oss och en chai till Fillan. Fiket (hjälp minns ej namnet) ägs av Gustafs kompis och dom rostade sitt kaffe själva, väldigt gott!



Fillan på väg att flyga Kvast..... :)



Självklart hann vi med en glass på min favorit Montis. Älskar deras kokosglass!!

Gäsp, här har ni en rödögd mamma som snart ska kasta sig in i duschen. Vi kom hem 02.00 inatt och sedan vid fyra-tiden vaknade Nikki av att den andra stora framtanden börjar komma fram, så gråt och tårar...

Men natten innan sov jag som en prinsessa, helt ostört hela natten hemma hos min farbror, very nice! Vädret har varit skapligt, ömsom sol och ömsom lite regn, inte för varmt och inte för kallt.

Grönan tillbringade vi nästan åtta timmar på så jag var halvt sjösjuk efteråt! Men jisses så skoj det var.
Vi åkte nog nästan allt utom fritt fall, där går gränsen! Nya berg och dalbanan Twister var riktigt skoj och jag tror Fillan sprängde ljudvallen åtskilliga gånger;)

En hel dags shopping blev det också men det var tunnsått i mina kassar. Filippa däremot fick nog högsta poäng!!
Vi avslutade med bio innan tåget gick. Baksmällan II, riktigt crazy, ja som ettan typ...!

//PIllan


såg riktigt mysigt ut :)

Ni verkar ju ha haft det superkul! Mysigt med några mamma-dotter dagar!

Vi ska också till Grönan i sommar, men jag är inte så tuff som du på att åka karusell, hi hi!



Kram!

Vilken härlig dag ni verkar ha haft du o söta dottern! Vad kul att göra en sådan grej bara du & hon!



Hoppas du får sova gott i natt & att Lilltjejen slipper ha ont i munnen!



Godnatt!



Kram/Anna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se