Sol, Cameron och suring



Senaste numret av Elle bjuder på en av dom snyggaste ikonerna på omslaget, Cameron Diaz. Visst är hon stunning...?

Det blev precis som jag ville idag!!
En perfekt dag med tillbakalutat slapp i solen tillsammans med bästa Linda på playan.
Bara surr, kaffedrickande, lite bläddrande i magasin och skönt stekande sol:)

Dessutom toppade vi dagen med surströmming på min balkong, M U M S. Vi blev så mätta så vi la till en snabb och skön PW innan vi skiljdes åt ....

Nu Allsång //PIllan


Härligt!

Ja, visst är hon stunning, Cameron!

Kram H

Det låter underbart!

Nu behöver vi fint väder :-)



Kramisar

Hmmm, surströmming är säkert en delikatess men problemet är ju att man skall ha kvar suget att äta efter att ha öppnat burken vilket förefaller rätt så svårt för egen del ;-)



Låter som en toppendag, hoppas att du får en lika skön tisdag!



KRAMAR





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se