Som en fjäril...


Inhandlade lite kläder på ett så kallat "klädparty" förra veckan. Detta var ett av plaggen till Nikki.
En klänning i härlig grönfärg med en fjäril på bröstet. Matchande strumpor till så klart:)




Yes nu börjar sommaren, 1 juni är här! Fast ute vette sjutton.... Ingen sommar än om vi tittar på termometern här hos oss i alla fall!

A börjar sin ledighet idag med att....Jobba....
Hmmmm, han ska vara hemma hela juni och juli är det tänkt så jag hoppas han kan "stöka" undan en del idag så han blir ledig på riktigt!

Själv har jag haft en vaken natt. Har haft båda tjejerna i min säng och båda låter som gamla tröskverk! Herregud vilka förkylningsbaciller dom vill aldrig släppa taget!
Nikki fick dessutom feber igår igen och Filippa har varit hemma från skolan hela veckan hitills. Nu blir det ju ändå lov från i morgon så jag hoppas verkligen att dom frisknar på sig, fingers crossed!
Jag är jättedålig på att vända mig till läkare osv men hur länge kan dom ha typ grönt snor egentligen...? Någon sjukvårdskunnig?

//PIllan


Det verkar bara gå runt hos er, tråkigt. Men tänkte bara säga att Oliver va "grön"snorig i drygt 1,5 månad och sjukvårds kunniga i vår närhet tyckte inte det va nån idé att gå på Vc, det är nåt virus. Han fick hålla sig HELT borta fr träning och nu har det äntligen gett sig.

Men det kan ju hända att ni bär på nåt som ni måste äta nåt emot eftersom det bra går runt och inte går över. Ring Vc vet ja och fråga i alla fall.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se