Sommar wanties



Den här radion är bara för söt och kommer att passa perfekt i mitt nya lite lantliga kök. Finns hos Clas Ohlson för några hundralappar:)



Zink, ett av mina favoritmaterial i hemmet. Här en snygg vinbox från House Doctor.



Mer från House Doctor
Tvättmedelsburkarna är både snygga och praktiska (med tanke på små klåfingrar)



Brödlådan har precis flyttat in hos mig, stor och rymlig för allt hembakat:)


Även denna snygga medicinlåda huserar numera i mitt badrum.
Brödlådan och medicinlådan är hemklickade
här



//PIllan


Ja visst är den fin radion. Tog å köpte mej en å är sååå nöjd :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se