Sommarsverige...?!



Brrr iskall midsommarafton med ynka 10 plus, regn och så lite blåst på det!




Men mat i långa banor blev det, kanske som kompensation för det dåliga vädret...?



En iskall OP hör aftonen till, men det räcker med en lille!!

Home again:)

Ja denna midsommar går inte till historien för sin värme precis, men så är det ju nästan alltid känns det som. Minns inte senast det var riktigt varm och skönt under denna högtid?!
Men trevligt har vi såklart haft ändå. Vi satte oss till bords klockan fyra på eftermiddagen och slutade äta klockan halv elva på kvällen..... Hallå rulla fram någon:/

Nu blir det en vecka i "hälsans" tecken för min del!
I morgon kör jag igång med jobb 07.00 ska faktiskt bli riktigt skoj. A tar med sig Nikki ner till Dalarna så jag och Fillan ska ha en soft vecka.
Hoppas på sol nu så man får ligga ner i lugn och ro mellan löprundor och jobb!!

Ha d//PIllan


Hihi, ja tur att man hade god mat och dryck att värma sig med! Nu verkar det dock som att sommaren är på väg tillbaka - hoppas det stämmer :-)



Kram på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se