Sömntutor och tröstfika...



Ja jag är så uttråkad nu på detta väder. Blir galen av rastlöshet när jag bara får vanka av och an här inne... Slagit mig ner med en tidning, kaffe och en hallongrotta som tröst!



Mitt enda sällskap bestämde sig dessutom för att knoppa in, Sessan (som till och med gömmer ögonen) och Nikki som var jättetrött, antagligen vädret där med!

Gah jag vill ut och röra på mig!!
Det enda vettiga jag gjort idag var att gå för att handla lite och sedan bakade jag några "smarties-kakor" på eftermiddagen.
Vet inte om jag nu ska börja rensa några skåp eller om jag ska sätta mig och titta på ett program på svt play...?! Känner att det kryper i kroppen, har så otroligt svårt att bara chilla!

Har en vännina som är helt relaxad hon kan kliva över tvättberg och bara lägga sig med en ljudbok. Ibland önskar jag att jag hade 5 % av hennes avslappnade stil:) Men då är det ju massor kvar sedan att göra, eller?!

Ha d//PIllan


Mums vad gott! Tack, kul att du gillar den :) håller med om din vän så hade jag med velat vara men vi har faktiskt rätt rörigt här hemma nu när M är borta så ordning är bara en liten bit på vägen här hemma just nu. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se